februari 17, 2014

Too Much Information

Fuck. Weer een tag. En dit keer een too much information-tag. Lekker intiem, jongens.

1. Wat draag je nu?
Een donkergrijze maxijurk met een lichtgrijs vest eroverheen. En slippers.

2. Ben je ooit verliefd geweest?
Uh, ja. Eén  keer.

3. Heb je ooit een vreselijke breakup gehad?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Wauw. Ja. Ik maakte het uit op iemands verjaardag.

4. Hoe lang ben je?
1.69 meter klein.

5. Hoeveel weeg je?
Ik heb werkelijk géén idee, want de laatste keer dat ik mezelf woog was MAANDEN geleden en toen woog ik 56 kg.

6. Heb je tatoeages?
Nee, maar dat neemt niet weg dat ik ze niet wil. Ik wil blackwork, strakke lijnen en nog meer blackwork.

7. Heb je piercings?
Ik heb een navelpiercing en neem binnenkort een smiley, maar er staan er nog een paar op de planning.

8. OTP?
EFFY EN FREDDIE. JAAAAAAAA.

9. Favoriete serie?
Adventure Time en Skins.

10. Favoriete band?
Band? Ok. Geen artiesten dus. Telt Odd Future mee? In ieder geval: Death Cab For Cutie, The National, A Day To Remember, Your Demise en een beetje Bring Me The Horizon.

11. Iets dat je mist?
Ik mis niks. Heb een prima leventje. Er is ook vrijwel niets dat ik mis uit mijn jeugd, want ik leef heel erg in het nu, en anders zou het betekenen dat ik ook terug in de tijd zou moeten gaan als ik het terug zou willen.

12. Favoriete nummer?
Op het moment van schrijven Mr. November en I Need My Girl van The National, maar ik geniet ook heul erg van Double Cheeseburger van Tyler, The Creator en Domo Genesis, en morgen heb ik alweer een ander favoriete nummer.

13. Hoe oud ben je?
Vijftien!

14. Wat is je sterrenbeeld?
Kreeft.

15. Iets dat je zoekt in je partner?
Ik houd ervan als 'ie dezelfde interesses heeft als ik, dezelfde muzieksmaak en als 'ie buiten mijn "partner" (wat een kutwoord met hoofdletter K) ook mijn beste vriend is. En lang, wild haar is een pluspunt.

16. Favoriete quote?
Quotes zijn kut. Omdat het moet: je bent stok - Tom, 2013.

17. Favoriete acteur?
JOHNNY DEPP AAAAAAH.

18. Favoriete kleur?
Zwart. En wit. Een misschien een beetje grijs.

19. Harde of zachte muziek?
Is dit een serieuze vraag?

20. Waar ga je heen als je verdrietig bent?
Weet ik het. Naar mijn kamer of zo.

21. Hoe lang douche je?
Ik heb verschillende soorten douchesessies. 1) ik-heb-net-gesport-en-ik-moet-snel-de-viezigheid-van-mijn-lichaam-af-wassen. Drie minuten. 2) Als ik mijn haren en mijn lichaam was en misschien een beetje scheer. Tien minuten. 3) Uitgebreid douchen. Met haar- en gezichtsmaskers, scrubben en stap 1 en 2 erbij. Twintig minuten. Maar vaak is het 1 of 2, en eens per week of eens in de twee weken 3.

22. Hoe lang ben je bezig in de ochtend?
Ligt eraan wat ik doe, maar vaak zo'n drie kwartier.

23. Heb je ooit gevochten?
Nah. Er waren wel ooit emo's die me in elkaar wilden slaan, maar toen ik op kwam dagen (wejo, badaaasssss) waren ze er niet. Huilie.

24. Een turn on?
Lang haar. Goede humor. Leuke kleding. Mooie lippen.

25. Een turn off?
Stinkende adem en onverzorgd zijn. Daar hoort dus de stinkende adem bij. O, en goedkoop ogende kleding.

26. De reden waarom je blogt?
Ik heb het gevoel dat ik me goed kan uiten door middel van schrijven. En natuurlijk wil ik jullie een beetje entertainment bezorgen.

27. Ben je ergens bang voor?
De toekomst.

28. Het laatste dat je aan het huilen maakte?
Waarschijnlijk een Disney film, of zo.

29. De laatste keer dat je zei dat je van iemand hield?
Net! Tegen mama.Schattig, hè.

30. De betekenis achter je blognaam?
Ik houd van schrijven. Ik houd van tekenen. Wat allebei eigenlijk papierwerk is. Duh.

31. Het laatste boek dat je las?
Catching Fire van Suzanne Collins

32. Het boek dat je nu leest?
Catching Fire van Suzanne Collins.Begint sahaaaai te worden.

33. De laatste serie die je keek?
Skins!

34. Laatste persoon waar je mee praatte?
Mama.

35. De relatie tussen jou en de laatste persoon waar je mee Whatsappte?
We zijn vrienden, maar we vonden elkaar leuk toen we twaalf jaar oud waren. Héél schattig.

36. Favoriete eten?
Avocado's, sushi, veel te dure hamburgers.

37. Plaats die je wil bezoeken?
Berlijn! En ook wel New York, Seoul, Tokio. Zuid-Afrika wil ik ook graag bezoeken, maar geen specifieke plaats.

38. Laatste plaats waar je was?
Uh. Ik zit nu in de keuken.

39. Vind je iemand leuk?
Nee.

40. De laatste keer dat je iemand zoende?
Vorige week. Wat is dit een kuttag.

41. De laatste keer dat je beledigd was?
Afgelopen donderdag.

42. Favoriete smaak van snoep?
Citrussmaken. Aaaaaah.

43. Welke instrumenten bespeel je?
Piano!

44. Je favoriete sieraad?
Telt mijn Casio horloge mee? Heb dat ding onderhand al twee jaar, joh.

45. De laatste sport die je deed?
Hardlopen! Laf hardlopen.

46. Het laatste nummer dat je zong?
Ik denk Mr. November van The National.

47. Laatste keer dat je met iemand afsprak?
Afgelopen vrijdag!

Oké genoeg. Doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten