februari 09, 2014

Ik ga naar Londen en ik doe aan


Dit. Maar niet voor vier dagen lang, hoor. En eigenlijk wilde ik weer een soort sfeerimpressie-video voor jullie maken zoals ik deed in Parijs, maar dat ga ik nu niet doen, want ik heb totaal geen goede camera en het geheugen van mijn iPhone is zeg-maar-bijna-helemaal-vol, dus ik zal sowieso een fotoverslagje voor jullie schrijven. En eigenlijk wilde ik mijn schatje a.k.a. mijn analoge camera meenemen, maar ik heb nog steeds geen batterijen kunnen vinden en dat ding is suuuuuper zwaar. Dus als oplossing wilde ik een stuk of twee wegwerpcamera's meenemen, maar die dingen zijn duur joh. Heb geen veertig euro om drie wegwerpcameraatjes te kopen en alle foto's te laten ontwikkelen. Huilie. Ik heb in ieder geval heul veel zin in de reis en ik houd jullie op de hoogte. Laf jullie.

H&M shirt - Monki vest - Zara broek - Nike Free Runs - Asos 5 panel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten