september 23, 2013

Croissantjes en zo

Het is maandag en ik ben terug uit Parijs. Het liefst had ik gelijk een heel reisverslag getypt, maar ik was echt kapot en ondertussen was het opeens half twee 's nachts. Aangezien ik om half zeven op moest staan, leek het me geen goed idee om nog eens een artikeltje vol stomme opmerkingen en zogenaamd professionele foto's online te gaan plaatsen. Mijn schooldag was trouwens wel leuk en gezellig.



Frankrijk was wel cool. De eerste dag hebben we zoals gewoonlijk eigenlijk alleen maar gegeten en geslapen en de tweede dag gingen we een museumpje en dat bruggetje met slotjes (zie de foto hierboven) bezoeken. We waren met een auto, dus we konden overal gemakkelijk heen.

Een paar dingen die ik heb geleerd:
- Op elke hoek van de straat is een Starbucks.
- In elke straat zijn er vijf apotheken (dit keer overdrijf ik niet eens).
- Fransen houden te veel van Wake Me Up van Avicii (wat ik overigens een verschrikkelijk nummer vindt: neem Taylor Swift, slechte countrymuziek en een man en je krijgt dit nummer).
- Op nummer twee staat Blurred Lines, buh.
- Het is normaal om als zakenmannetje in pak met een step van een helling af te rollen om naar je werk te gaan, waar je vervolgens chagrijnig zit met een bak koude Starbucks, want die wordt toch verkocht op elke hoek van de straat.
- De helft van de populatie is Chinees, nee, ik voelde me niet per se thuis voor als je dat wilde weten, de rest van de mensen zijn alle andere mensen.
- Politie in Parijs verwacht dat iedereen Frans spreekt (hallo, toeristenstad?).
- Al het eten is duur. Zes euro voor een broodje ham, pardon me????????? :'(

Ook heb ik wat gefilmd en daarvan een cute video gemaakt voor een sfeerimpressie:


Hier volgen wat artistieke foto's met soms wat opmerkingen:


Zo veel graffiti.


Zo veel graffiti 2.0.


Zo veel graffiti 3.0.


Ik heet opeens Ella. En ja, ik ben een whytg00rll, holla at me. Het was best lkkr.



Ontbijt! Croissantjes, chocoladebroodjes en jus d'orange.



Wat moet dit voorstellen?


"Hee Anni, dit past bij jou!" "Uh, oké."


PuntJJjuh van De drieh0ekjJ aanrakuh !! Xd


De Mona Lisa stelt niets voor.


Mijn broertje was de fotograaf en hij is zo'n fotograaf die er precies niets van bakt.


Dat was het dan. Niet zo uitgebreid, maar het was ook niet zo'n lang uitje. En voor de mensen die een shoplog willen: ik heb niets gekocht. Jammer dan. Hah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten